Parkinet - דף הסברים ורישום

מבצע "מנוי זהב" לחוגי (קורסי) פעילות גופנית

שלום לכולם, 

רכישת "מנוי זהב" מקנה זכות להשתתף בחוג (קורס) אחד או יותר מבין הארבעה המופיעים בטבלה הנ"ל או בכל ארבעת החוגים. הכל בתשלום אחד בלבד עבור המנוי. 

ניתן לרכוש את "מנוי הזהב" לחודש או לשלושה חודשים.

מנוי זהב לחודש מיום הרישום

כולל 4 חוגים (קורסים) סה"כ 16 שיעורים
חבר עמותה*: 100 ש"ח
לא חבר עמותה 180 ש"ח

מנוי זהב ל-3 חודשים מיום הרישום

כולל 4 חוגים (קורסים) סה"כ 48 שיעורים
חבר עמותה*: 220 ש"ח
לא חבר עמותה 480 ש"ח

* "חבר עמותה" נחשב מי שרשום ושילם דמי חבר עבור 2020 ו/או 2021 / מומלץ להרשם לחברות או לתשלום דמי חבר.
חבר חדש…           תשלום דמי חבר…

תהליך רכישת "מנוי זהב"
או רישום לחוגים (קורסים) נוספים אם כבר נרשמתם

את הרישום יש לבצע במחשב ולא בטלפון

מומלץ לקרוא את ההסבר על תהליך ההרשמה עד הסוף לפני לחיצה על כפתור: "מעבר להרשמה לחוגים". להגדלת התמונות יש ללחוץ עליהם. 

מסך 1

לאחר לחיצה על כפתור"מעבר להרשמה לחוגים" יפתח מסך 1. יש ללחוץ על לחצן "כניסה/הרשמה".

מסך 2

מי שלא נרשם בעבר – לחץ על "הרשמה" ללקוחות חדשים  ומלא פרטים מלאים – כולל  בחירת קורס ותשלום.
מי שנרשם בעבר – יש למלא מספר ת.ז. וסיסמה: 1234 וללחוץ על "כניסה".

מסך 3

בשני המקרים יופיע מסך 3. כאשר תלחצו על אחד החוגים שעדיין לא נרשמתם אליו – יופיע מסך 4.

מסך 4

יש ללחוץ על בצע הרשמה לקורס. אם עדיין לא רכשתם מנוי זהב מלאו את פרטי התשלום אם רכשתם מנוי  – לא תתבקשו לשלם פעם נוספת.

לרישום לקורסים נוספים

יש ללחוץ על ריבוע הקורס הנוסף בו תרצו להשתתף . יש להירשם לכל חוג פעם אחת בלבד. אם תחזרו למסך מס. 3

מסך 5

אפשרויות נוספות – פרטים על מה שנרשמתם:

  • השיעורים שלי
  • הקורסים שלי
  • היסטורית תשלומים
  • חזרה למערכת שעות => עובר למסך 3.

לסיכום

הרישום הוא לכל תקופת המנוי שרכשתם, לחודש או לשלושה חודשים.

הנרשמים יקבלו מייל ובו קישור כניסה שעתיים לפני כל שעור. 

ניתן להרשם לחוג עד שעתיים לפני שעת ההתחלה.

הסבר על החוגים השונים לבחירה

אימון פילאטיס (contrology)  הינו שיטת תרגול לשליטה ותאום בין הנפש והרוח, שעוזרת לגוף להיות מאוזן, ביציבה נכונה, בעל תנועתיות נכונה תוך שימוש נכון של אנרגיית הגוף.

השיטה מאתגרת את הגוף ומרוממת את מצב הרוח ומעל הכל- משפרת את יכולת המתאמנים לתפקד ביום יום!

עקרונות השיטה מתאימים באופן מדוייק לצורך התנועתית של המתמודדים עם פרקינסון, הזקוקים לתנועה מאוזנת, מבוקרת ומסונכרנת עם הנשימה, ובטווחים מלאים.

השיטה משלבת שליטה בנשימה, קואורדינציה בין מערכות הגוף, ריכוז, שליטה בתנוע, זרימה תנועתית ואליימנט גופני. כל אלו מתנקזים לאפשור תנועתי וגמיש גם בתפקוד היום יומי.  


שמי נעמה עזרא, בעלת תואר ראשון בריפוי בעיסוק, מטעם האוניברסיטה העברית בירושלים.

מדריכת פילאטיס שיקומי/ לגיל השלישי.

בעלת נסיון רב בשיקום נוירולוגי ובמצבי ירידה תפקודית.

לקחתי חלק בהקמת תוכנית השיקומית של "עזרה למרפא" בפרוייקט של שיקום חולי פרקינסון, בהנחיית קבוצות בריפוי בעיסוק.

כיום עובדת במרכז שיקום, בשיקום ביתי ובמסגרות פרטיות בשיקום נוירולוגי, בטיפול בריפוי בעיסוק או אימוני פילאטיס שיקומי. כמו כן מלמד קבוצות פילאטיס לגיל השלישי. 

השילוב בין ריפוי בעיסוק לפילאטיס מאושר שימוש במגוון התנועתי לשיפור תפקודי יום יום וכן מהווה אלמנט חשוב בהעשרת סדר היום וניהול מחלה. 

 

ברחבי העולם הפך הטיפול בתנועה וריקוד לאחת השיטות הבולטות להקלה על הסימפטומים של מחלת הפרקינסון.  
בעזרת ריקודים לטינים וסלונים, אנו מתמקדים, הן ביכולות מוטוריות כגון יציבה, שיווי משקל וגמישות והן ביכולות קוגניטיביות ותקשורתיות כגון זיכרון, קואורדינציה ושימוש בשפת גוף.  
במסגרת הקבוצתית נציע למשתתפים להנות מתנועה חיונית, למקסם יכולות גופניות ולהתמקד בחיובי ולא בחסר. 

שמי רוני פלד ואני מטפלת בתנועה:
B.A במדעי ההתנהגות ו- M.A בטיפול בתנועה (אוניברסיטת לסלי). 
שנים רבות עבדתי כמורה לריקודים סלוניים ולטיניים. 
בעשר השנים האחרונות אני עובדת עם אנשים המתמודדים עם פרקינסון ומשלבת את שני התחומים יחד. 
כיום אני מרכזת את תחום הטיפול בתנועה לפרקינסון בבית החולים איכילוב, בנוסף למסגרת עצמאית המציעה מספר קבוצות פרטיות באזור המרכז.  

https://www.ronipeled.co.il

פיזיותרפיה למתמודדים עם פרקינסון

תנועה היא טיפול מרכזי בהתמודדות עם מחלת הפרקינסון. זו בדיוק הסיבה להצטרף אלינו לתרגול הקבוצתי באופן קבוע.

התרגול יתמקד כל פעם במספר אלמנטים חשובים : גמישות, שיווי משקל, כח שרירים, שילוב תנועות, תנועות ספציפיות למאובחני פרקינסון, הרפיה ומתיחות.

כדי להציע גיוון, בכל אימון נעזר בציוד תרגול כגון: מקל, כדור, מזרון לתרגול על הרצפה, משקולות וכד׳. במידה ואין לך את הציוד הנדרש יוצעו תרגילים חלופיים ללא אביזרי עזר.

נועה בן שטרית, פיזיותרפיסטית מוסמכת.

בוגרת תואר ראשון בפיזיותרפיה משנת 2007 באמסטרדם.

בעלת הכשרות ספציפיות לטיפול בפרקינסון מטעם ארגון ParkinsonNet ההולנדי.

צברה נסיון עשיר בטיפול במאובחני פרקינסון בבתי חולים, מרכזי שיקום וטיפולים קבוצתיים ופרטיים בהולנד ובישראל. 

כיום, מנהלת נבחרת מטפלים ממקצועות הבריאות בפריסה ארצית המאוגדים תחת רשת פיזיוגרופ https://physio-tnoa.co.il/

בנוסף, מנהלת ערוץ יוטיוב עשיר בתרגילים, טיפים וראיונות במיוחד למאובחני פרקינסון 

https://www.youtube.com/user/noabenshi/videos

אימון כושר?? אני.. ?" 

נכון, לא תמיד קל להתאמן כשאתה חולה פרקינסון, למרות שכולנו מודעים לקשר ההדוק והמוכח שבין שיפור הכושר בפעילות גופנית קבועה ומותאמת לבין הפחתת סימני המחלה ושיפור התפקוד היומיומי. באימון, נלמד יחד ונתרגל תרגילי כושר אפקטיביים , פשוטים ומהנים בטכניקות שהותאמו במיוחד לחולי פרקינסון בכל הרמות, והניתנים לביצוע עצמי בסביבה הביתית שלכם.  במסגרת האימון נשלב תרגילי כוח לחיזוק השרירים, שיווי משקל, כושר אירובי, גמישות ויציבה ונסייע לשיפור היציבות והתנועתיות של הגוף. האימון יתבצע במנחים שונים וישלב אביזרי תרגול כגון כרית, גומייה, משקולות, כדור ועוד.

שמי נטע נעמן לוינהוף – ספורט-תרפיסטית (מכון וינגייט), מאמנת כושר שיקומית ומדריכת פילאטיס. מעל 20 שנות ניסיון כמדריכת כושר ומאמנת שיקומית במרכזי שיקום כגון איל"ן-ספיבק, בית הלוחם ובמכוני פיזיותרפיה פרטיים.  בשנים האחרונות התמקדתי בעבודה עם אנשים המתמודדים עם פרקינסון בשלבים שונים של המחלה ועם מתאמנים עם בעיות נוירולוגיות ואורתופדיות מגוונות.